Společnost Trion právě kuchtící hru End of Nations nebyla ohledně budoucnosti svého titulu určitě skoupá na slovo...
Minulý týden byl pro End of Nations velkým. Objevila se Founder’s Edition, bylo ohlášeno startovní datum první uzavřené Bety a též i plány na vydávání pre-beta streamů.
Trioní zaměstnanci Dave Leuhmann, Vice President of 3rd Party Development, Lance James, Community Manager a Chris Lena, Senior Producer, navíc pozvali na 29.6. zástupce všemožných magazínů a odpověděli na jejich všetečné otázky. A že se probíraly zajímavé věci...
První Beta ke hře tedy dorazí 20.7.To je určitě další velké datum pro všechny, kdo hru pravidelně sledují a těší se na ni.
Kromě základní verze má být k dispozici ještě tzv. Founder’s Edition v ceně cca 30 USD, v níž najdete nějaké buffy, skiny a v neposlední řadě také tímto získáte přístup naprosto ke všem Betám.
Co se týče PvE ve hře, tak k tomuto tématu bylo prohlášeno, že zde bude mimo jiné i mapa Hold the Line, která bude jakýmsi posledním útočištěm pro 4 hráče jakékoliv frakce, kteří zde spojí síly, aby odolávali vlnám Order of Nations jednotek. Trion má ale i plány do budoucna - režim kooperativního rázu by se měl objevit také co nevidět, takže Faction vs Faction také bude.
Průměrná hra ve hře má dle autorů trvat 15-30 minut, což naznačuje, že mají šanci hráči i s nepříliš velkým objemem času. To je ale stále průměr, neznamená to jistě, že se nějaký řízný match nemůže protáhnout na mnohem déle (hlavně u vyváženějších týmů).
Pro někoho to možná nebude tak zcela skvělá zpráva, ale tým za hrou jednoznačně naznačil, že by rád měl z End of Nations eSport. Developeři a producenti však potvrdili, že na tuto funkci nebudou tlačit a objeví se až časem (Spectator View, Replay, ...).
Jestliže tedy trávíte dny nad videi z her jako StarCraft a League of Legends, určitě by vás tato funkce neměla zklamat.
Tým naznačil, že to s vlastnostmi pro základní verzi ale nemůže přehánět, jelikož vývojáři prostě nemají po ruce neomezené prostředky.
End of Nations prý nebude Defense of the Ancients 2 ani SC2.
Když byla autoři dotázáni na identitu hry, tým sdělil, že se záměrně rozhodli vydat hru s mnoha variantami zábavy. Inspirace byla čerpána třeba u mapy Icebreaker 2v2 z jiných MOBA her. To ale neznamená, že zde hráči nenajdou nic nového.
Hlavní misí týmu ale bude vytvořit masivní, perzistentní RTS hru, čemuž bude podřízeno vše. Poté už dá tým na názor komunity, která se jistě neopomene vyjádřit v tom smyslu, jakým směrem by ráda viděla hru směřovat.
Mimochodem, fráze "komunita na prvním místě" byla řečena hned několikrát, takže to evidentně tým myslí vážně. Hru by prý již mělo hned na úvod výrazně ovlivnit i to, jakých reportů se autoři dočkají od prvních beta-testerů.
V dalších měsících se ale smíme těšit na každý pád na prosté rozšíření herního světa - přibudou jednotky, hrdinové, mapy, ...
Autoři rozvedli také ideu Research Lab a Hero jednotek. Research Lab je technologický strom podobný tomu se skilly, jak je znáte z jiných her. Prostě zde budete odemykat technologie po dosažení určitého technologického levelu.
Pokud jde o hrdiny, tak to budou jednotky unikátních vlastností založené ale na existujících jednotkách ve hře. Tak třeba Moose z Liberte Brigade Elite Company je založen na normální dělostřelecké jednotce.
přečteno 1367x | komentářů: 0