Reya Online je MMORPG vyvíjené výhradně českými a slovenskými vývojáři, kteří své zkušenosti ukázali na hře UFO Afterlight a podílejí se na tvorbě Miner Wars. Reya je vyvíjena na platformě Hero Engine, kterou pro své potřeby využívá například MMORPG Star Wars: The Old Republic. Tato hra vyzdvihla zmíněný engine mezi vrcholnou špičku pro vývoj tohoto žánru.
Tým hry Reya Online nabídne hráči především svobodu, která v dnešních MMORPG hrách chybí. Od tvorby postavy, přes frakční boje až po volnost světa.
Ve tvorbě herního konceptu jsme se inspirovali především žánrem Fantasy, který jsme obohatili prvky Sci-Fi. Naším největším cílem je vytvoření, jak jsem se již zmínil, opravdového a co nejvíce svobodného světa se silným příběhem, ve kterém si hráči užijí spoustu skvělé zábavy.
V dnešní době MMORPG hry staví svůj koncept na tzv. instancích a platformě "ala WoW", které v podstatě oddělují hráče z jednoho světa na menší lokace. A tak jsme svědky dlouhého načítaní lokací atd. Můžete namítnout: "Neberou v potaz že instance mají velkou výhodu pro zatížení serverů." Tomu se však chceme vyvarovat. Náš svět je tvořen z jednoho velkého světa, na němž je mnoho dalších kontinentů umístěných na planetě Reya, kolem které obíhají tři měsíce. Jeden z nich je zcela pokryt vodou, další připomíná nám znamý Mars a třetí je skalního typu, avšak zdevastován po srážce s vesmírným tělesem.
Screeny z demosvěta
Demosvět 1
Demosvět 2
Demosvět 3
Zepár projektových Artworků:
Artwork
Artwork 2
Artwork 3
Artwork 4
Artwork 5
Artwork 6
Artwork 7
Artwork 8
Artwork 9
Artwork10
Informace o hře:
Proč vám to všechno uvádíme? Odpověď je jednoduchá. Ve hře Reya bude možné cestovat na nejrůznější vzdálené světy, a tak získáte trochu jiný pohled na tento herní žánr, který si bere určité fragmenty, jak ze žánrů Sci-Fi, tak z Fantasy.
- Příběh je postaven mezi tři frakce, které mezi sebou válčí. Každá z nich uctívá vlastního boha, který se snaží druhé frakci co nejvíce uškodit posíláním svých "démonických stoupenců" proti ostatním.
- Hráči si budou moci založit vlastní guildy a v jejich rámci stavět guildovní hrady a tím i obsazovat území pro frakci.
- Velký důraz je kladen na podporu jazyka, kdy je na prvním místě podpora češtiny a slovenčiny včetně anglického jazyka. Uvažujeme o podpoře němčiny a dalších jazyků, ve kterých by byl hráčský potenciál.
- Klademe důraz na podporu PvP a PvM, kdy bude mít hráč v jednom světě opravdu propracovaný systém pro oba herní prvky.
- Ve hře budou figurovat PK (Player Killers) a systém lootování. Po zabití budete moci mrtvolu hráče obrat o předměty, které má u sebe. Zároveň jsme tento systém vyladili tím, že si hráči budou moci své předměty za peníze pojistit, aby o ně nepřišli, když je někdo zabije a bude chtít oloupit.
- Můžete se těšit na nejrůznější dungeony promyšleně zasazené do hráčského světa. Hráči se v nich budou moci setkat s opoziční frakcí či PK. Tento princip umožní větší sehranost hráčských týmu a důkladné plánování.
- Reya, to je co nejrealističtější prostředí, které si hráč vychutná.
Modely vytvořené do hry:
Dům
Dům
Budovy
2 Domy
Samostříl
Dobívací stroj
Video preview:
Financování hry
Projekt je financován z vlastních zdrojů.
Momentálně by se stav dokončenosti hry dal vyjádřit:
- Grafika 9* %
- Zvuk 15* %
- Hudba 0 %
- GUI, ovládání 4* %
- Herní systém 85* %
- Special AI 0* %
Zahájení projektu:
unor 2012
Datum vydání demo verze:
zima 2013 až jaro 2014
Systémové požadavky:
Microsoft Windows 7 x32 or x64, Microsoft Vista, Microsoft Windows XP Service Pack 3 or later
2 GHz CPU
512 MB RAM
2 GB volných na HDD
DirectX 9.0c compatibilní s 256 MB RAM
Zvukové zařízení.
1 tlačítko myši
Klávesnice
War Thunder 4
ohandl: Neni to špatná hra ale ty odměny při spouštěni hry,nic moc.
Renesanční Království: Po válce 1
paveldf: Nikdo nic nepíše, tak snad se nebudete zlobit, když něco přidám já. V Renesančních královstvích máme již rok 1...
Blood and Soul 2
plnyhrnekkafe: Ale docela jen je to rusky.